Boström Hoppa:]

Idag har det varit skola.
Vi bytte platser i morse jag sitter bredvid Madde M,Hugo och Marcus.
De tär väl en rätt så hyfsad plats om jag gemför med Terese:S
Hon sitter Bredvid Jenny,elias och typ mohanned:S
Elias, Jag menar detär inge farligt att sitta bredvid dig men jag som påstår dom andra:]
Föresten idag var ju första Lucia träningen på skolan.
Jag tycker det var pisstråkigt jag kunde bara 2 låtar som vi ska framträda.
Det var Sankta Lucia och neej! Har glömt vad den heter:]
Just jah, Staffan var en stalle dräng:]
Jag hade då inte planerat att vara lucia utan jag vill var en tärna:]
Aja nu ska jag inte skriva så mke mer:]
Jag ska inte heller sitta nå så mke längre vid datorn ska köra mobil spel hahaha:d
//(L)BoströmHoppa(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0