;p

Idag ska jag inte skriva så mke heller:]
Det blir ett kort som vanligt..
Men idag var jag med Terese och Madde efter skolan.
Först for vi hem till Terese för vi hade tänkt att vara där men sen så blev vi ut skickade för hennes lillasyster och hennes pappa är typ halft magsjuka (a)
Sen när vi var hos mej så fikade vi lite.
Sen typ direkt  kom min pappa hem och då skulle jag åka med honom på Ersboda "Inte sport" och kolla på en ny vinte jacka:]
Men då hittade jag ingen där då åkte vi till Team sportia:]
MEn samma som förra hittade vi inget där heller, eller jag hittade en rätt så snygg jacka men pappa tyckte att vi skulle åka bort till Stadium och kolla för rätt som det var kanske det fanns en mke mke finare jacka där som jag hade missat ifall jag hade köpt den där:]
Och han hade ju rätt för när jag kom till Stadium hittade jag 4 jackor som var perfekta:
Men Min pappa skulle ringa mamma och höra om vilken jacka som var lämpligast menvi fick inte tag på henne så då la vi undan båda två:)
Men Just när vi satt oss i bilen och var en liten bit på väg hem så ringde hon haha så pappa får lov att åka dit imorgn också:]
Men jag slipper följa med, jippi:]
Efter det så var jag med Madde och Tessan.
Vi skulle träna på läxan inför Norden provet men vi gjorde inte så mke vi mest bara pratade och hann därför inte göra så mke:]
Men imrogn ska vi jobba stenhårt för vi har prov på Tordag :S
Aja...
När terese for hem vi 8 sås åg jag och madde idol:]
När madde åkte hem gjorde jag mej imrodning och nu sitter jag här och skriver så mke mer har jag inte gjort idag förutom skolan då men..
Nejj nu ska jag inte skriva så mke mer:]
En bild ska jag såklart bjuda på:]
BYE



Kort inlägg:]

men men..
Nu bjuder vi på en gemensam bild på oss:]
Enjoy it :]
BYE


Nu är det min tur igen ;P

Jaa ..

Idag ska jag vara med madde och emelie jag vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar säkert på nått ;P

Igår var jag hanna,hanna och madde vårt lag hette " Du får Bestämma " haha snyggaste namnet :]

Men men har inte så mkt mer att skriva .....

  

Nytt!:]

Vad gör alla?:]
Jag har färgat håret:]
Blondin är jag nu..
här får ni se:]
BYE



Terese:]

nu är det jag som skriver, jag vet att jag inte har skrivit på längen men jag har inte riktigt haft tid:] nej jag ska bättra mej lovar<3

igår var jag med madde på hockey löven förlorade tyvärr men man vinner inte alltid :/ Jag är med madde nu (www.mmaddii.webblogg.se) jag sov över hos henne ;)

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra men nånting i allafall ;P

det var nog allt Puss & Kram


Ännu en dag så äre jag:]

Idag har jag varit i skolan:)
Vi har inte gjort något speciellt utan vi har typ sovit på lektionerna;)
Men efter skolan var jag med Terese och vi bakade;)
Vad vi riktigt bakade tänker vi inte säga.
Men imorgon så blir överraskningen överstökad;)
Men ni får hålla ut till på söndag för då får terese se allt först sen kan jag lägga ut en bild på överraskningen:]
Men aja så mke mer har jág inte att säga ska öva på läxa:]
BYE


Jag igen:]

Idag har jag varit med Terese och senare inte gjort så mke mer:]
Jag ska ha en liten ansiktsmask med mamma och se på idol:)
Sen äre lite snack här och var om lite dåliga och bra saker;)
Men mest bra.
Imorgon ska jag sova över hos min pappa och sen på fredag ska jag göra en överraskning som ni kanske får se nästa vecka eller i slutet av helgen;)
BYE

Slut på träning:]

Ja som sagt igår var jag på träning.
Vår sista träning för sesången.
Förutom att vi har mamma match på Måndag:)
Det ska bli fett skojj:)<3
Men iallafall igår hade Johan (Våran Tränare) glömt alla västar hemma så ena laget fick lova att vända tröjorna ut och in:]
Så mitt lag var lite avigt:]
Jag har inte ngn bra bild på mej själv så jag tar en på mitt fotbollslag ist:]
enjoy!:]
BYE

Nånting ;]

Jaa... 
 
Idag  har jag städat ;/ inte så kul men jag hjälpte mamma med några grejer och känade hundra kr så det var värt det ! :) efter det var jag med emma (emmanormark.blogg.se) vi gjorde lite av varje vi, nyss såg jag och emma på en film som heter 17 again det var jätte bra jag tror inte jag har så mkt mer att säga nu så att ....

Puss & Kram 

                                                              
                                                              man är ju inte perfekt !

Today;]

Nu sitter jag och Terese här och ska snart lägga oss i sängen och prata om lite olika saker.:)
Tex imorgon ska vi gå på bio vi vet inte riktigt ännu vilka som ska hänga med men det ordnar sej nog:]
Vi ska se "sommaren med Göran" kl 18:30 kom dit;)
Nejj nu har vi nog inte så mke mer att skriva om:)
BYE:]


Emelie:]

Nu vare ett tag sen jag skrev på bloggen vi ska verkligen skärpa oss.
Men jag har liksom inte haft tid över till att skriva eller så har jag varit för lat:]
Vi ska verkligen förbättra oss så ge inte upp hoppet om bloggen alla besökare:]
Men iallafall idag ska jag typ vara med Madde,Terese och Emma.
Vi är dessutom lediga från skolan idag:)
Men jag måste endå dit kl 2 idag pisstråkigt:[
Jag ska ha utvecklingssamtal hur kul är det egentligen?;o
så himla tråkigt.
Men livet blir inte alltid som man har tänkt sej.
men under dagen ska vi typ hitta på något roligt och ringa några eller så:]
Ikv ska vi iallafall typ åka hem till Madde och se på en film och ha mys=]
Nu tror jag inte jag har så mke mer att skriva:]
så har bra allihopa.
Joo.. vänta.
Jag kanke ska lägga in en bild:]
Sen vare nog allt
BYE



Usch ! ;O

Neeej

Idag hade vi skolfoto jag såg ju hemsk ut emelie blev säkert jätte fin jag har inte sett hennes kort men hon är ju alltid fin så att<3 Nu är jag med madde och jag kanske ska vara med emma i kvl ;) juste måste göra läxan oxå fan vad tråkigt typ nåt om blommor eller så ! men men det var nog allt ♥

Puss & Kram




Terese :]

Hej hej....

Ja vi har inte hunnit skriva nåt på senaste tiden tyvärr ;( men nu tänkte jag skriva i alla fall. idag har jag varit på stan jag köpte ett par nya skor och lite hår grejor :P i kvl ska jag vara med madde. Vi ska se på film, vi skulle typ se friday the 13 ;) den verkar bra <3 det är kul att få lite komentarer lite då och då för då så thx för det <3 men men ... jag kommer inte på nått mer att skriva

Puss & Kram



Bastufolket:]

Idag ska jag och Terese få hela huset för oss själva:]
Vi ska få basta och gör en ansiktsmask:]
Wiii..
Det ska bli skojj.
Men just nu håller vi på att baka kokostoppar.
Nu har Terese gått ner för hon ska kolla till degen|Smeten ;]
Nejj nu måste jag sluta vi ska ta masa bilder ikv som vi kan lägga ut imorgn eller så eftersom jag ska sova hos henne:]
BYE

Bara Något:]

Nu så Ska jag och Terese åka till skolan.
Vi börjar kl 9, lite lyx:]
Men vi vet liksom inte vad vi ska skriva under dagarna?:)
Ska vi bara lägga ut bilder på oss som vi tagit under dagen.
Eller både på oss och vänner?:]
Rösta på nu:]<3
BYE


Terese :]


Hej det är jag som är terese eftersom emelie har lagt ut ett inlägg om mej på bloggen måste väll jag göra ett om henne ;]

 Emelie är oxå Singel det är kanske lite svårt att fatta men så är det så alla killar det är bara att köra på ! 

vi ska göra en ny design till bloggen idag och börja uppdatera mer;]



  En än gång hon är faktiskt singel !

Det var nog allt Bye Bye



RSS 2.0