Cupcakes :]

Tjoo därr ;]

Igår var jag  med madde och hon sov över hon mej ;] vi så på film och gjorde lite olika ;]

Aja idag har jag varit med madde en stund, hon for hem just ;] och då bakade jag och min lillasyster emma cupcakes, dom blev jätte bra det kommer komma lite bilder på dom sen:]

Snart ska jag äta lunch och sen ska vi fika, sen vid tre ska vi fara och kolla på hockey (björklöven 97)

ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göraa måste öva på läxan lite gran och sen vara typ med kompisar ♥

aja här kommer några kort som jag och madde tagit och cupcakensen ;]

    ser det inte gott ut ;]

    tihi ^^


jag tror det var allt XoXo//

Kommentarer
Postat av: mAdde

Bästa helgen med dig!:]<3

2009-11-08 @ 17:16:08
URL: http://mmadeleineolofsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Bästa helgen med dig!:]<3

2009-11-08 @ 17:16:56
URL: http://mmadeleineolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0