Fika:]

Nu har jag just ätit ica kladdkaka som mamma hade köpt till efterrätt till middagen:)

Sen fick vi äta en bulle också thihi:]
Ikväll Ska jag väl se en film med familjen.
Men jag vet inte vilken.
Imrogn bitti direkt efter frukosten ska vi sätta oss i bilen och åka hem till min pappa.
Där ska jag väl fira honom för det är ju farsdag:d
Så då kanske jag får vara med kopmisar vid 2:)
Då ska jag avra med Terese,Madde och Emma:d
Sen efter middagen ska jag vara med Madde N.
Föresten tidigare idag då jag skrev ett inlägg så glömde jag lägga ut en bild på vår nya friggebod:]
Så här ser den ut

//

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Fina bilder på min sötnos!:]<3

2009-11-08 @ 17:17:49
URL: http://mmadeleineolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0