Hihi:]

Idag var jag i skolan och det var inget speciellt jag och Marcus var på elevråd men inget speciellt har hänt.
När jag skulle åka hem med taxin så var den inte där"hmm.."
Efter 15 min så ringde jag min mamma och jag hade tydligen glömt säga att vi har börjat sluta kl halv tre och inte 20 över 2.
Så dom var där ute och väntade på mig 20 över sen åkte dom efter 10 min.
Så inte undra på så då kom taxin kl 5 över 3 ist-.-
'Jag höll på att frysa ihjäl!
Men jag fick stå ut.
När jag kom hem la jag mig i soffan och kolla på tv.
Sen la jag mig och läste lite.
Här är boken ja läser:]


Jag åt middag vid halv 5 sen som efterrätt så gjorde jocke Äpplen med kanel,socker och havre gryn som han sedan la i ugnen ett litet tag.
Sen på det så hade mamma vispat Marsansås:d
MMMMMUMS!
Hihi:]

Föresten igår satt jag och kollade in några bilder på Sandra när hon var liten. Hon var bara för SÖT!HAHA.Sen Det är ngr st:]

Men jag ska inte lägga ut alla jag tog på menmen:]



Du är bara för SÖT!<3
Här kommer jag:]


haha det varog allt för idag:]
Pusspuss//


Kommentarer
Postat av: derruuuuuuuuu

nerrå det var ju typ tusen bilder!

2009-11-05 @ 20:06:53
URL: http://skitidet.se
Postat av: Anonym

Sv: Ne det var det inte men jag ville lägga in lite bilder;p

Vem äre?

2009-11-05 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0