Hohoh:]

Hejhej nu sitter jag vid datorn och skriver ett inlägg på bloggen medans madde spår mig på min whiteboard:]
Hahah..
Idag så har jag inte gjort så mke imorse var jag med vorne fram till kl halv tre hon fick äta prinsess tårta här som jag min pappa, syrra och min faromr skulle äta för att fira pappa på farsdag:)
Den var god:)
Smaskens;)
Efter jag ätit den så for jag madde och terese på umearena och skulle kolla på björklöven 97 vs björklöven 96.
Men den matchen avslutades för att en i björklöven 96 blev skadad och efeter ett tag kom ambulansen och hämtade upp honom efter att ha legat på isen minst 20 min.
Sen cyklade vi hem och jag höll fan på att  frysa ihjäl.
När vi kom dit var jag hos henne ett tag och vi fick smaka av hennes cupcakes:)
Sen cyklade jag hem för jag skulle äta middag och sen skulle jag skicka  in mina jul tidningar:)
Nej nu måste jag sluta för jag måste göra engelska läxa-.-

Kommentarer
Postat av: emma

hihii glassögonen, söta :)

2009-11-09 @ 15:44:51
URL: http://emmanormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0