Idag,Idag:]

Idag har jag Varit med Madde Och Emma.
Först så åt vi mellanmål och se så gick vi upp och skulle spela buzz:)
Det var kul vi typ körde det hela dagen;)
Efter middagen hade vi tänkt ringa några och köra tjuv och polis men då fick inte madde för hon skulle göra nå bajs läxa.
Men då var jag med emma ist.
Jag hade egentligen tänkt att hjälpa till att sätta upp Terese nya säng men det blev int så.
Var med emma ist.
Vi satt först vid datorn en liten stund sen gick vi ner och prata om lite privata saker:]
Sen så körde vi wii.
Det var väl rätt så kul:)
Sen vid kl 10 över 9 så åkte jag hem och då stod pappa och gjorde scones.
MUMS
Ska gå ner och ta mig en bit.
PUSS//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0