Nu var det ett tag sen :]

Jaa det var det faktiskt...


Tyvärr så har jag ju inte skrivit på så länge, men jag ska försöka att bättra mej ;]

Jaa idag har det bara varit skola och jag har varit hos doktorn oxå och kollat upp min fot och den posetiva saken med det är att den har blivt bättre och att till nyår så kan foten bli helt bra igen det är bara att hoppas :D

Efter skolan var jag med madde och emelie vi gjorde lite olika saker ;]

Nu i kväll skulle jag igentligen vara med emma men hon kunde inte vara med mej så då var jag med madde ist det var super kul ;D

En tanke som bara slog mej just är att varför är det redan nästan vinter det är så kallt och ,näe jag gillar inte det :] det borde vara sommar längre är det inte nån som håller med ? ;]
 Dom här bilderna tog jag själv i sommras ♥
 Imogon vet jag inte riktigt vad jag ska göra jag ska nog öva lite gran på min läxa... och vara med kompisar;) juste så har jag volleyboll oxå ;) den börja typ halv fem och slutar typ sex :]

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu men hoppas ni har det bra

XOXO//
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0