Tessie :] <3

japp

Nu vare min tur igen att skriva idag har jag inte gjort så mkt skola som vanligt ( äntligen klar med uppsatsen och uppfiningarna ;] ) och sen vara jag med madde.

Vi skulle igentligen baka men vi hann inte det tihi ;]

Om jag inte har sagt det så säger jag det nu jag ska ju få ett nytt rum ;d  pappa är en bra bit på väg han har redan börjat måla taket ;] jag tycker nästan synd om han som jobbar typ varenda dag för att få det klart men men :]

Jaa det har ju börjat snöa som tunsan jag skulle följa madde en bit hem och det var helt vitt på vägarna men det kommer nog ha smält tills i morgon men vi får väll se ;]

Jag kom bara och tänka på en sak att det är väldigt många kända bloggeskor som har mjukisdrässar tex foki har fått sin från www.melba.se Jag undrar vad ni tycker är en hiss eller en diss med mjukisdrässar själv tycker jag nog att det är en hiss för dom ser så mysiga ut jag har inget vet ej om jag skulle vilja ha men ^^

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer 
 
XoXo//
              ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0