tihi :] <33

Tjoo

Idag har det varit skola [somvanligt] vi gjorde inte nått specielt på skolan vi hade typ mest historia ;]

Sen hade vi idrott oxå, det var innebandy det var faktiskt rätt så kul inte för att jag är så bra men ändå ;]

Efter skolan var jag med madde vi gjorde lite olika tex jag plattade typ halva hennes hår sen var hon tvungen att fara hem. Hon skulle typ äta midda sen skulle hon vara med madde,n och emelie ;]

Efter att hon hade farit så åt jag midda [ lax och potatis ] och sen gjorde jag min spanska läxan det var några ord man skulle typ kunna stava till så nu kan jag det sen var det typ fem blad fyllda med matte uppgifter hur drygt som helst men det måste ju göras ... :]

Jag fick just syn på den nya " judit och judit " reklamen för comhem asså vilken humor ;]



Vad F*n haha <33

jag vet inte riktigt vad mer jag har och skriva men men

XoXo // Tessie ;*

Kommentarer
Postat av: carro

braa klipp!! :P

2009-11-09 @ 20:40:17
URL: http://soorliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0