Tjaa!:]

Idag har jag varit i skolan och inte gjort särskilt mke.
Hade innebandy på idrotten och på rasten spelade jag Corne,nådde,MaddeN och Emma bandy:)
Det var väl ganska så kul men JAG VILL HA EN BÄTTRE KLUBBA!
Dom klubborna som finns på skolan suger!
RENT AV!
Efter skolan var jag med MaddeN, Sen efter ett tag så kom emelie och vi satt vd datorn och sen så spelade vi spel.
Nå mke mer gjorde vi inte.
Efter maten så var nådde också med oss.
Vid kl kvart i 8 for MaddeN och Emelie hem och då satte mig jag och nådde och kollade i den nya solkatalogen för alla skolar typ i umeå(A)
Aja,Strunt samma:]
Nej nu ska jag inte skriva mer måste upp kl 7;o
För att jag ska hinna gå förbi Emelie och hämta en bok som jag har lånat ut till henne och vi ska till bibblan imorrn med skolan;o
Hahah..
Menmen PUSS//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0