Min tur igen :]

Tjoo...

Ja nu ska jag försöka mej på ett halv långt inlägg eftersom jag inte har skrivit på typ hundra år ;)

I går var jag med madde och emelie, vi var typ ute och hängde lite gran och tog några bilder, kvällen innan var

 jag också med madde och emelie men då sov emelie över hos mej ;P Ja över till igår vi var på vår gamla skolan

 "böleängsskolan" nu går vi ju på västteg men vi orkade inte gå dit ;P

Ja sen for emelie hem till sin mamma och typ hen timme efter for madde hem  då städade jag rummet och sen var jag med madde igen ♥

Men nu kan vi ju ta den dagen det är i dag Måndag, idag har jag varit som vanligt i skolan och tråkat ;P Vi har fått ett nytt schema nu och så.. 

efter skolan var jag med madde,n och emelie vi bakade en kladdkaka och åt den tillsammans med lite grädde :P

Sen for emelie hem till sin mamma och då var jag med madde en stund till då gjorde vi lite spanska och körde lite kort ;]

Imorgon har vi spanska och då ska vi kunna stava ca tio ord så då är det inte så farligt ;]
just nu är jag inte med nån .. men jag har gjort eng-läxan så det blir kompisar typ resten av veckan ;)

ja här kommer några bilder från gårdagen <3

 tötaste emelie ;*

 böleängsskolan ;p                                                                                                                                                                      



 Hösten har ju kommit ;P

 senare på kvällen ;P


Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0