Jag igen :]

Hejhopp..

Idag är jag fortfarade lite sjuk men jag har blivit bätter ;] Så förhoppningsvis är jag frisk i morron men vi får se ♥

Jaa det är ju bara ca två månader kvar till jul så jag har redan skrivit en önskelista ^^ Jag önskar mej bland annat en egen dator helst en macbook (vit) så jag satt och sökte efter olika bilder för jag skulle visa mamma och pappa den ;] sen fick jag syn på en guldig macbook den var väldigt cool men jag tror ändå jag håller mej till vit så jag fixade lite bilder på den "guldiga" macbooken så ni skulle få se hur den ser ut ;P


Jag tror inte att det är så stor risk att jag kommer att få en eftersom jag ska få en tv men man kan väl alltid önska sig ^^


Aja .. här kommer bilden på den  ;P

 Rätt så häflig va ? <33



Det var nog allt skriver mer senare idag om jag hinner ... :]


Puss&Kram









Kommentarer
Postat av: Carro

Den var snygg ;P

2009-11-07 @ 19:02:51
URL: http://soorliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0