Jag:]

Idag så har jag inte gjort så mke:)
Jag har bara varit hemma och tagit det lungt.
Hanna hade frågat om jag ville sova hos henne idag men det gickinte för mig:(
Jah för att imorgon ska vi fira min lillasyster [Agnes] för hon fyller år på Tisdag.
Så jag kunde tyvärr inte hanna:(
Men ngn annan dag gmn:)<33
Imorgon hade jag tänkt att vara med Madde N. Antingen på förmiddagen eller eftermiddagen vi får se hur länge vi håller på och firar Agnes:)
Nej nu har jag inte så mke mer att skriva om jag tänkte lägga ut några bilder på vars jag ska åka utomlands i Januari:)


Här ska vi bo jag tror det är i det där:]
Hotellet heter Bahia Feliz och det fanns på slags hotell när jag sökte på det det kan vara det här annars var det det andra:]
Hihi men jag ska iallafall åka till Bahia Feliz i Gran canaria:)
Nu ska jag inte skriva mer:]
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0