Lokal på Carlslid:]

Hejhej idag ska jag vara med Madde och Terese:)
Eller kanske Elin hon hade frågat igår men sen sa vi inget mer om det så jag vet inte:]
Om jag inte ska vara med henne så ska jag iallafall åka med terese ner på stan och handla lite saker till på Torsdag den där saken vi skulle göra.
Om ni läste mitt förra inlägg så fattar ni säkert:]
Men iallafall ikväll skulle Julia,Hanna,Elin,Madde och jag typ hyra en lokal på Carlslid och sova över där vi 5:)
Det kommer blir fett kul.
Hoppas det blir av!
Nej nu ska jag inte skriva så mke mer:]
En gammal bild på mig kommer jag lägga ut.
en bild på mig när jag har en rosett i hela håret.
BYE


Kommentarer
Postat av: Elin<33

finrosset!

synd attd et inte gick :( <3

2009-10-28 @ 12:29:45
URL: http://treplusett.blogg.se/
Postat av: Elina♥

Åh, snyggt hår! :)

2009-10-28 @ 16:12:22
URL: http://ellizzan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0