Något ;P

Tjoo <33

Jaa.. Idag är jag ju som sagt sjuk ;[ men det är inget jag kan göra nått åt så det är bara att stå ut ;]
 
Efter inlägget tidigare idag så åt jag lunch och ficksade mina naglar och sen efter det gjorde jag inte så mkt :P

Efter Middan så bakade jag och mamma en slags äppelkaka jag kunde inte ta någon bild på den tyvär för kamerna hade slut på battrier men om vi bakar den en gång till så kan jag ta kort:]

Jag och pappa har pratat om vilket " abonemang " jag ska ha om jag ska ha telia eller halebop jag har haft halebop i ca ett år nu men om man ska få gratis sms för en månad så måste man ladda in 200 kr och om man har telia som måste man bara ladda in 100 kr för gratis sms i en månad så jag tror att jag ska byta

Jag får väl se om jag får behålla mitt nummer eller inte det vet jag inte riktigt men vi får väl se

Jaa jag kommer inte på så mycket mer att skriva nu så här kommer några bilder på naglarna jag gjorde ;)

 Det är bland dom förrsta jag har gjort så klaga inte ;P 

Skriver mer i morgon om jag har tid :]

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0