Något:]

Nu har jag inte skrivit på länge:]
Men det är för att jag har varit i Bräcke i helgen:]
Det har varit roligt!
Men jag kunde liksom inte skriva eftersom vi inte hade tillgång till ngn snabb och bra dator;p
Men nu skriver jag iallafall.
Men idag så har jag iallafall varit med Terese Emma och Madde:)
Men nu ska jag inte skriva så mke mer för att jag ska åka hem till Terese och sen ska vi åka och kolla på Löver spela match kl 19.00 på UmeArena:)
Jag ska bjuda på en bild också men ni får ursäkta om den inte är så fin men det beror på att min kamera är hos mamma så jag tog med min bajs mobil:]
Aja.
BYE

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad fin du blev !! :)

2009-10-07 @ 08:00:23
Postat av: Anonym

Tack!:]

2009-10-07 @ 08:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0