Tessie :] <3

Nu..

Är det jag igen eftersom jag inte skrev ett inlägg igår så ska jag ska jag skriva vad jag och emma gjorde igår.
Först så for jag till charlis och hyrde en fiilm och sen kom emma till mej sen for vi till charlis igen och köpte godis ;]
 Sen hade vi just satt på filmen och sen började bardvarnaren gå igång Och jag fick inte av den så jag var tvungen att hämta vår granne för att mamma och pappa var borta :]
 
Sen fortsatte vi att se filmen sen satt vi typ vid datorn ;P
 
Sen gick vi och la oss vid 2 halv 2 och nu till nästa dag idag.   

 idag har jag emma och madde varit på badhuset fast inna det var vi på stadium och köpte en jacka till mej iallafall juste jag var ju på stan igår jag köpte en mössa två tröjor och lite smink men bara lite smink ;P

 aja i kväll ska jag vara med emma typ och vi ska plugga till vårt prov på fredag :S  

Men det kommer nog gå bra ...






Kommentarer
Postat av: gurra

hahaha terese:P XD

2009-10-11 @ 22:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0