Trick or treat?[:

Nu är det snart halloween.
Jag och Teree har ordnat en liten sak;)
Vi var på stan och köpte lite saker idag och vi har vaarit ute till ngr st och gett dom ett litet papper.
Sen på Torsdag kväll blire lite kul:)
Men på dagen ska jag till tandläkaren..
Jag kanske ska få räls..
Hoppas inte!
Jag skulle se ut som ett freak i räls.
Aja..
Men nu ska jag inte tänka på det:)
Imorgon ska jag madde,julia hanna och elin troligen typ hyra en lokal på carlslid och sova över och ha KUL:D
Hoppas det går då.
Nej nu ska jag inte skriva mer:]
BYE
Happy Halloween!♥


Kommentarer
Postat av: filippa

vad är det för lappar ni gav ut? :)

2009-10-27 @ 11:36:55
URL: http://filippaz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Ngr teckningar

2009-10-27 @ 15:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0