Yummi <3

Jaoo.. 
 

Idag kom våra granna över på fika så jag var tvungen att baka nåntigt (fast det är ju ändå kul att baka ^^)

Iaf så bakade jag choklamuffins och så gjorde jag lite olika mönster men typ nån slags glasyr för det är små barn  så mamma frågade om jag kunde göra det :]

Dom blev i alla fall super goda, mitt recept fick jag från google , för vi hade inget hemma ;]

Men men då vi skulle köpa ingredienserna till muffinsarna så fick mamma syn på ett par väldigt underlig pumpor

dom ser värkligen inte ut som vanliga pumpor men på nått vi är dom ändå rätt häftiga ^^


Nu har jag just slagit av en film för den var inte den bra alls jag minns inte äns vad hette ;]

Jaja.. jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga nu här kommer i alla fall ett par bilder från baket och på lite annat <3

yummii ^^

 här är en bild på en otroligt konstig pumpa ;P


Imorgon ska jag var funktionär på en volleyboll match för iksus dam volleyboll lag jag har varit det en gång tidigare och det var väldigt kul så vi får hoppas att det blir lika kul den här gången

Jaa.. jag kommer inte på något mer att säga men jag skriver troligt vis i morron efter volleybollen

Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0