;p

Idag ska jag inte skriva så mke heller:]
Det blir ett kort som vanligt..
Men idag var jag med Terese och Madde efter skolan.
Först for vi hem till Terese för vi hade tänkt att vara där men sen så blev vi ut skickade för hennes lillasyster och hennes pappa är typ halft magsjuka (a)
Sen när vi var hos mej så fikade vi lite.
Sen typ direkt  kom min pappa hem och då skulle jag åka med honom på Ersboda "Inte sport" och kolla på en ny vinte jacka:]
Men då hittade jag ingen där då åkte vi till Team sportia:]
MEn samma som förra hittade vi inget där heller, eller jag hittade en rätt så snygg jacka men pappa tyckte att vi skulle åka bort till Stadium och kolla för rätt som det var kanske det fanns en mke mke finare jacka där som jag hade missat ifall jag hade köpt den där:]
Och han hade ju rätt för när jag kom till Stadium hittade jag 4 jackor som var perfekta:
Men Min pappa skulle ringa mamma och höra om vilken jacka som var lämpligast menvi fick inte tag på henne så då la vi undan båda två:)
Men Just när vi satt oss i bilen och var en liten bit på väg hem så ringde hon haha så pappa får lov att åka dit imorgn också:]
Men jag slipper följa med, jippi:]
Efter det så var jag med Madde och Tessan.
Vi skulle träna på läxan inför Norden provet men vi gjorde inte så mke vi mest bara pratade och hann därför inte göra så mke:]
Men imrogn ska vi jobba stenhårt för vi har prov på Tordag :S
Aja...
När terese for hem vi 8 sås åg jag och madde idol:]
När madde åkte hem gjorde jag mej imrodning och nu sitter jag här och skriver så mke mer har jag inte gjort idag förutom skolan då men..
Nejj nu ska jag inte skriva så mke mer:]
En bild ska jag såklart bjuda på:]
BYE



Kommentarer
Postat av: filippaz.webblogg.se

hej gillar nya headern men bosse vad har du gjort med ditt hår? :P



det är ju inte din bena du är finare som du har i skolan ;)

2009-10-01 @ 18:19:37
URL: http://filippaz.webblogg.se/
Postat av: hanna

Hejfina emelie detta är till dej.

Ni har en jätte fin blogg, du är sjukt fin jag älskardej messett...<3333

2009-10-02 @ 19:43:27
URL: http://perssonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0