Nånting ;]

Jaa... 
 
Idag  har jag städat ;/ inte så kul men jag hjälpte mamma med några grejer och känade hundra kr så det var värt det ! :) efter det var jag med emma (emmanormark.blogg.se) vi gjorde lite av varje vi, nyss såg jag och emma på en film som heter 17 again det var jätte bra jag tror inte jag har så mkt mer att säga nu så att ....

Puss & Kram 

                                                              
                                                              man är ju inte perfekt !

Kommentarer
Postat av: filippaz.webblogg.se

bara så att ni vet så har ni haft med två bilder två gånger (A)

2009-09-21 @ 13:51:07
URL: http://filippaz.webblogg.se/
Postat av: Emelie:]

Samma bild igen?:]

2009-09-22 @ 07:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0